گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهور


خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی از ارائه گزارش بدهی ها و مطالبات دولت در سال 1399 به اطلاع رئیس جمهور رساند.

به گزارش ایسنا، وزارت اقتصاد اعلام کرده است که این گزارش پس از تقدیم به رئیس جمهور به همراه لایحه بودجه 1401 کل کشور به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

متن کامل اطلاعیه خزانه داری کل کشور به این شرح است: در اجرای حکم بند (ج) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی 1394. هیأت وزیران گزارش سالانه بدهی ها و مطالبات دولت در سال 1399 را تهیه و به همراه لایحه بودجه 1401 کل کشور به مجلس شورای اسلامی و به خزانه داری کل کشور (مدیریت بدهی های عمومی و روابط مالی) تقدیم می کند. مرکز ) و با امضای وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به ریاست محترم جمهور ارسال شد.

در اجرای تعهدات قانونی ماده (1) قانون مذکور از آبان ماه 1394 حداکثر تا بیست و نه (29) فقره گزارش جامع بدهی‌ها و دریافتی‌های شرکت‌های دولتی و دولتی به احتمال زیاد. باشد، فصلی (سه ماهه) و سالانه توسط مرکز مدیریت بدهی های عمومی. و روابط مالی دولت و با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها تهیه و به مراجع قانونی ذیربط برای رئیس جمهور ارسال شد. این گزارش ششمین گزارش سالانه اجرای مفاد بند (ج) ماده مذکور است و همچنین در خصوص اجرای بند (ب) همان ماده 23 گزارش فصلی در دوره های فصلی تهیه و ارسال می شود.

شایان ذکر است از سال 1395 با اجرای بخشنامه شماره 57/136151 مورخ 26/7/1395 خزانه داری کل کشور دارای بیش از 141500 گزارش از بیش از 3500 نقطه گزارش (دستگاه های اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت (صمد) به عنوان مبنای تهیه گزارش جامع دریافت شد. گزارش های فصلی و سالانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید