کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیانیه ای صادر کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای به مناسبت «روز همبستگی با مردم فلسطین» مسلمانان، آزادی خواهان و حامیان فلسطین، نهادهای حقوقی بین المللی، نخبگان را فراخواند. و دانشمندانی که غیرمنطقی و شرم آور عمل می کنند. و شرمندگی رژیم استعماری انگلیس را محکوم کرد و از جنبش قهرمانانه حماس حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
به نام خدا
وقزینا کای عیسیا کبیره) 4 (فی کتاب لوا ولتلن مرتین لطفسدن روی زمین صلح فزا جا ‘وعده ولحما بصنا لنا بادا فجاسوا اول باس سنگین در زمان آلدیار معدنی ودا مفولا) 5 (
ما در تورات به بنی اسرائیل گفتیم که حتماً دو بار در زمین فساد خواهید کرد [در برابر طاعت خدا] در عصیان و طغیان [و نسبت به مردم به برتری جویی و ستمی] تو بزرگ شدی بنابراین، هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] هنگامی که اولین فساد و طغیان شما فرا رسید، بندگان سخت کوش و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم. [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] کنار خانه ها [به طور کامل و با دقت] آنها دارند نگاه می کنند؛ و این وعده قطعا محقق خواهد شد. (سوره اسراء، آیات 4 و 5)
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 29 نوامبر 1977 با اکثریت آرا، این روز را در تقویم جهانی به عنوان روز همبستگی با مردم فلسطین اعلام کرد و از کشورهای عضو خواست تا این روز را در تقویم خود بگنجانند و جشن بگیرند.

اما پس از گذشت سالها از تصویب امروز، شاهد سکوت این سازمان در مقابل جنایات، اشغال و اخراج مسلمانان از سرزمین اجدادی توسط رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی هستیم. در واقع سازمان ملل از این مناسبت ها به عنوان نمایش فریب دادن و دلجویی از ملت ها و ملت های تحت ستم استفاده می کند، اگر نه، چرا از مردم مظلوم و مظلوم فلسطین که همچنان مورد حمله و اشغال قرار می گیرند حمایت نمی کنند، در حالی که رژیم اشغالگر همه چیز را زیر پا می گذارد. قوانین، قطعنامه ها و قوانین بین المللی هر روز. اماکن و روستاهای فلسطین و با بمباران و اخراج زنان و کودکان فلسطینی هر روز بر این اقدامات تشدید می کند و بر جنایات و اشغال و آوارگی فلسطینیان می افزاید و در محکومیت آنها اقدامی صورت نمی گیرد. در دستگیری متوقف نمی شود. و برخورد با رژیم جنایتکار صهیونیسم.

همانطور که امروز دنیا شاهد است هنوز خانه های مردم مظلوم فلسطین اشغال است و مردم مظلوم فلسطین به خاک سپرده می شوند.رژیم انگلیس سازمانی مانند حماس را فرا می خواند که برای سرزمین ها می جنگد. و حق و حقوق و بازگشت آوارگان و بی خانمان های فلسطینی را سلب کرده و از این مردم مظلوم و تروریست ها دفاع و حمایت می کند و رژیم جعلی صهیونیستی هر روز دست به اقدامات جدیدی علیه مردم فلسطین می زند. «روز همبستگی با مردم فلسطین» را به دور از فشارهای رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و برای دفاع از مردم به تصویب رساند. به فلسطینی های مظلوم و مظلوم پرداخته و حقوق فریب خورده و تضییع شده ملت فلسطین را احیا کنید و جلوی آزار، آوارگی، کودک کشی و ویرانگری رژیم صهیونیستی و حامیان رژیم نژادپرست و تروریسم بین المللی و متجاوز اسرائیل را بگیرید. مانند محکومیت ایالات متحده و اسرائیل.

اکنون در شرایطی که انشاءالله این رژیم منحوس با ضعف و لفاظی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است، انتظار می رود کشورهای منطقه و رهبران آنها نقشه های شیطانی جهان را درک کرده و تحت تأثیر آن قرار گیرند. عناوین فریبنده ای مانند «عادی سازی روابط» و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هدف قدس شریف.
امروز مردم فلسطین هوشیار هستند و حتی کودکان فلسطینی در زمین هستند و همه مسلمانان و آزادگان جهان وظیفه دارند از آنها برای آزادی قدس شریف حمایت کنند تا حق و باطل اراده کنند. غالب شدن پیروز شدن چیره شدن. با ایجاد این وحدت

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن گرامیداشت روز همبستگی با مردم فلسطین، از تلاش های کشور استوار و آزادیخواه خود تقدیر کرد و خواستار آزادی قدس شریف و فلسطین از رودخانه شد. به سمت دریا و برگزاری رفراندوم. رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) به پیشنهاد سازمان ملل و تایید آن رسید.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی ریاست جمهوری مردم فلسطین مانند گذشته در کنار ملت فلسطین ایستاده و از حقوق آنها و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و آزادی همه سرزمین های اشغالی حمایت می کند. کشورها و نهادهای حقوقی و بین المللی، نخبگان و دانشمندان می خواهند در کنار مردم فلسطین بایستند و برای حقوق آنها حمایت و مبارزه کنند و اقدامات غیرمنطقی، شرم آور و ننگین رژیم استعماری را محکوم کنند. جنبش شجاع و پرشور حماس از ما حمایت می کند. ما معتقدیم و معتقدیم که حق بر باطل پیروز می شود و اسرائیل همانطور که امام راحل فرمودند اسرائیل نابود می شود و مسلمانان و فلسطینیان پیروز می شوند.

«و چرا فاسقان از دست خدای متعال نیستند؟»

دیدگاهتان را بنویسید