ترامپ به مدیریت «ضعیف» جو بایدن در مورد اپیدمی کرونا حمله کرد



دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن را به دلیل آنچه که وی مدیریت «ضعیف» جانشین خود در مواجهه با اپیدمی کووید-19 توصیف کرد، مورد حمله قرار داد. انتقادها، علیرغم اعمال ناشایست خود ترامپ، به دلیل تخریب کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری سال گذشته، به سنگ خورد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس بیزینس گفت: امیدوار است بایدن با ویروس کرونا که نزدیک به دو سال است در وضعیت سلامت عمومی و تغییرات اجتماعی قرار دارد، مبارزه کند. جهان ایجاد کرده است، موفق است.

با این حال، رئیس جمهور سابق ایالات متحده که در دوران ریاست جمهوری خود به دلیل کم اهمیت جلوه دادن شدت ویروس مورد انتقاد قرار گرفت، به بایدن حمله کرد.

ترامپ با استفاده مجدد از عبارت تحریک‌آمیز «ویروس چینی» که در رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان افزایش خشونت‌های ضد آسیایی در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شد، گفت: «می‌خواهم بایدن در مقابله با کل این موضوع یا به قول من موفق شود.» “ویروس چینی”، من هستم.

“من می‌خواستم او موفق شود. او کاملا ناموفق بود. اتفاقی که افتاد یک فاجعه بود. اکنون او برمی‌گردد. فکر می‌کنم او کار وحشتناکی در برابر ویروس کرونا انجام داده است.”

رئیس جمهور سابق ایالات متحده که در یک مصاحبه تلفنی بیانیه ای ارائه کرد، همچنین خاطرنشان کرد که در سال 2021 تعداد افراد بیشتری در ایالات متحده بر اثر کووید-19 در مقایسه با سال 2020 جان خود را از دست خواهند داد، اگرچه او به چالش های ناشی از فشار دلتا در جهان اشاره نکرد. سلامت عمومی. اوایل امسال

ترامپ همچنین مخالفت خود را با واکسن اجباری کرونا که بایدن پس از مخالفت اولیه با این پیشنهاد در اوایل ریاست جمهوری خود قویاً حمایت کرد، تکرار کرد.

رئیس جمهور سابق گفت: “من می خواهم مردم بروند و واکسن بزنند، اما نمی خواهم آن را مجبور کنم.”

دونالد ترامپ نیز در ادامه این مصاحبه تاکید کرد که اگر بخواهد بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند، به راحتی می تواند در رقابت اصلی برای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه نامزد شود.

آنیا: «فکر می‌کنم اگر وارد این رقابت شوم، دوباره آن نامزدی را کسب کنم. ببینید، من 94 تا 95 درصد آرا را می‌آورم، حتی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) 98 درصد محبوبیت داشتم. بنابراین اگر تصمیم بگیرم دوباره کاندیدای ریاست جمهوری شوم، به راحتی آن را دریافت خواهم کرد.

اکثر مردم می‌گویند که اگر من بخواهم به عنوان رئیس‌جمهور نامزد شوم، با من رقابت نمی‌کنند، بنابراین فکر می‌کنم این خوب است.

اظهارات ترامپ به این دلیل است که او هنوز به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام نکرده است، اگرچه حداقل از ابتدای دوره ریاست جمهوری خود، جو بایدن به شدت به این موضوع توجه داشته است. بایدن تصریح کرد که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت کند.

ترامپ در حال آزمایش شرایط برای نامزدی احتمالی خود برای ریاست جمهوری است. بر اساس یادداشت محرمانه‌ای که در اختیار پلتیکو قرار گرفت، تیم وی از پنج ایالت بزرگ نظرسنجی کرد تا ارزیابی کند که آیا او یا بایدن احتمال بیشتری برای رای دادن دارند یا خیر. جان دورمن از بیزینس اینسایدر گزارش داد که ایالات شامل آریزونا، جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین هستند که به بایدن در کالج انتخاباتی سال 2020 یک پیشتازی قاطع داد. آنها نشان دادند که ترامپ در هر یک از این پنج ایالت رهبر است.

یک نظرسنجی در ماه اکتبر توسط دانشگاه کوئینیپیاک نیز حاکی از حمایت قوی جمهوری خواهان از پیشنهاد احتمالی ترامپ برای ریاست جمهوری در سال 2024 بود. تقریباً 80 درصد از جمهوری خواهان شرکت کننده در نظرسنجی گفتند که می خواهند ترامپ برای ریاست جمهوری نامزد شود که نسبت به آخرین نظرسنجی کوئینیپیاک در ماه می 12 درصد افزایش داشته است.

در همین حال، متحدان و دستیاران نزدیک ترامپ ظاهراً به او توصیه کردند از ترس شکست مجدد در انتخابات، از نامزدی برای ریاست جمهوری خودداری کند.

در همین حال، دونالد ترامپ از طریق توییتی از لیز هرینگتون، سخنگوی خود، سیاستمداران ارشد و سردبیران رسانه های خبری را به چالش کشید تا در یک برنامه تلویزیونی ویژه درباره تقلب در انتخابات بحث کنند.

ترامپ در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر کرد، نوشت: “اگر کسی خواستار یک بحث عمومی درباره حقایق است، نه خیال، لطفاً به من اطلاع دهد. این یک امتیاز برای آن شبکه تلویزیونی است.”

ترامپ نام‌هایی را که می‌خواهد با او مناظره کند، ذکر نکرد، اما در بیانیه‌ای گفت که رهبران سازمان‌های خبری یا «سیاستمداران چپ افراطی که بر دروغ بزرگ واقعی پافشاری می‌کنند» را به چالش خواهد کشید.

ترامپ نوشت: اینها شامل کمیته غیرحزبی کاملاً غیرحزبی دموکرات ها می شود. کمیته ای از تحقیق درباره علت اعتراضات 15 دی، مشابه نتایج جعلی انتخابات، خودداری می کند!

هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده انتخاباتی در انتخابات 2020 وجود ندارد و شکایت ترامپ در مورد تقلب در انتخابات در ایالت هایی مانند جورجیا، میشیگان، نوادا و پنسیلوانیا شکست خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید