ارزیابی و شناسایی وضعیت و شرایط خرید برج های پروژه شهید کرازی


پروژه برج های شهید خرازی یکی از بزرگترین پروژه های در دست اجرا در منطقه 22 تهران است. این پروژه مزایای زیادی را برای ساکنین خود فراهم می کند و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. پروژه شهید خرازی آنقدر بزرگ است که می توان آن را شهرک شهید کرازی نامید. برج های شهید خرازی بسیار مرتفع هستند و از طبقه آخر می توان منظره خیره کننده تهران را دید. اگر از آن دسته افراد علاقه مند به خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران به خصوص برج های شهید خرازی هستید و می خواهید ملکی با قیمت مناسب و شرایط خوب برای خرید انتخاب کنید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برج های پروژه شهید خرازی در منطقه 22 کجا قرار دارند؟

پروژه شهید خرازی از موقعیت ارتباطی بسیار خوبی برخوردار است. بزرگراه شهید خرازی و شهید همدانی در شمال و جنوب این شهرک و بلوار اردستانی در غرب این شهرک قرار دارد. در محله پروژه و شهرک شهید خرازی، دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است. ایستگاه های مترو ورد آورد، چیتگر و ایران خودرو در مجاورت برج های شهید خرازی و ایستگاه های مختلف اتوبوس در بزرگراه تهران – کرج شرایط بسیار خوبی را برای ساکنان این برج ها از نظر حمل و نقل عمومی فراهم می کند.

با اقامت در برج های شهید خرازی می توانید از چه مکان هایی دیدن کنید؟

امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده در نزدیکی شهرک شهید خرازی قرار دارد. اگر یکی از واحدهای این برج ها را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید، به این امکانات دسترسی خواهید داشت. پارک جنگلی چیتگر، مرکز خرید ایران مال، دریاچه چیتگر، مرکز خرید طوبی، آبشار تهران، پارک جنگلی لتمن، باغ گیاه شناسی ملی ایران و 2 مکان مهم دیگر در نزدیکی این پروژه قرار دارند. روستای معتدل وردیش نیز در نزدیکی این شهر قرار دارد که یکی از زیباترین نقاط گردشگری در نزدیکی برج های شهید خرازی است.

کیفیت ساخت عالی برج های پروژه شهید خرازی و استفاده از قوی ترین مصالح

دکتر سینا

اگر یکی از دغدغه های شما در مورد خرید واحدهای این برج ها کیفیت ساخت آنهاست، باید بگوییم که سپاه پاسداران برج های شهید خرازی را با کیفیت و مصالح ساختمانی بسیار خوب ساخته است. سپاه در ساخت این برج‌ها از یکی از محکم‌ترین اسکلت‌های بنا که نوعی اسکلت پیچ و مهره‌ای است استفاده کرده است. برج های شهید خرازی دارای 6 سند دانگ خواهند بود و خیالتان راحت باشد. گروه املاک دیار مشاوران مجرب خود را در خدمت شما قرار می دهد تا بهترین شرایط را برای خرید به شما نشان دهند.

تعاونی های دخیل در ساخت این پروژه

پروژه شهید خرازی هم اکنون در حال ساخت است و در مراحل پایانی کار قرار دارد. در ساخت این پروژه چند شرکت تعاونی مشارکت داشتند. تمام تعاونی هایی که این پروژه را ساخته اند متعلق به سپاه پاسداران است. با توجه به وسعت پروژه، سپاه کار را به چند قسمت تقسیم کرد. تعداد کل واحدهای این پروژه 8030 واحد است که از این تعداد 240 واحد، تعاونی مسکن زمینی 1100 واحد، تعاونی پشتیبانی آماده 2776 واحد، تعاونی مسکن هوافضا 810 واحد، تعاونی رزمی 2400 واحد و تعاونی لشکر 27 111100 واحد می باشد.

بررسی کامل نحوه فروش واحدهای برج کرازی

با توجه به اینکه تعاونی های زیادی در ساخت پروژه و برج های شهید خرازی مشارکت داشتند، شرایط پیش فروش به آنها متفاوت بود. به طور کلی می توان گفت ارزش هر واحد با توجه به متراژ، نما، موقعیت بلوک و .. متغیر است. همه تعاونی ها به جز تعاونی پشتیبانی آماده نقل و انتقالات را به صورت امتیاز و سپرده انجام می دهند. تعاونی. تنها تعاونی که در این مورد رعایت نمی کند. یک تعاونی در قالب تعاونی مسکن و دفتر رسمی آماده حمایت از انتقال است. این واحدهای تعاونی دارای پیش اسناد نیز هستند. با تعاونی پشتیبانی پیش خرید می توانید واحد و صنف مورد نظر خود را مشخص کنید و همچنین بر اساس تعداد واحد خرید و فروش کنید. نکته مهمی که در انتقال واحدهای این برج ها باید در نظر گرفت این است که انتقال کامل زمانی انجام می شود که اعضا سپرده خود را به روز کرده باشند. تا شما را به بهترین انتخاب راهنمایی کند.

بررسی ساعات بهره برداری و تحویل برج های شهید کرازی

پروژه شهید خرازی قرار بود در دی و آذر ماه سال 1399 تحویل شود که متاسفانه روند ساخت این برج ها طبق زمان مذکور پیش نرفت و تاریخ تحویل آن 1401 و 1400 بود و زمان زیادی تا تکمیل برج ها باقی نمانده بود. .

برآورد قیمت فروش واحدهای برج شهید خرازی

برای نفرات اول طرح شهید خرازی، برآورد قیمت هر متر 3 میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است. با توجه به زمان تحویل و اتمام برخی از برج های این پروژه به نظر می رسد این قیمت ثابت بوده و تغییری نخواهد کرد. هزینه انشعابات و مشاعات پس از ساخت کامل واحدها از مالکان اخذ می شود.

سخنرانی پایانی

از آنجایی که مسئولیت توسعه این پروژه بر عهده سپاه است، می توانید از کیفیت و قابلیت اطمینان آن مطمئن باشید. همچنین بین تعاونی های مختلف به جز زمان تحویل برج ها تفاوت معنی داری مشاهده نشد. بنابراین لازم نیست نگران انتخاب یکی از این تعاونی ها باشید.

هشدار! این مقاله صرفاً جهت آشنایی با مهمان تجاری شما و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات اضافی

دیدگاهتان را بنویسید