صالحی امیری: زنان پرانرژی تر از مردان هستند



به گزارش ایرنا، امیر عزیز وی یکشنبه شب در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: حضور دختران در مسابقات جهانی قابل توجه است. ما به دروغ به تبعیض جنسیتی متهم شده ایم، اما این حضور این اتهام را رد می کند. از جمله اینکه دختران ما با حجاب حضور دارند و حجاب محدودیتی ندارد.

وی افزود: خانواده ورزش هویت منحصر به فردی دارد و ریاست آن بر عهده وزیر ورزش است. باید در یک برنامه 4 ساله بانوان و آقایان را به صورت کمی و کیفی به بازی های آسیایی اعزام کنیم. مطمئناً از هندبال غافل نخواهیم شد. هندبال ایران در مسیر پیشرفت است و باید به رشد آن کمک کنیم. قطعا در این رشته المپیک و آسیا شهره خواهیم بود.

معاون امور بانوان وزیر ورزش همچنین در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان به وزارت ورزش گفت: وزیر حمایت همه جانبه از ورزش بانوان بود و به وعده های خود عمل کرد و همین حمایت اندک از ورزش بانوان زمینه ساز موفقیت بانوان است. “

مریم کاظمی پور وی افزود: دختران ما مسیر بسیار سختی را برای رسیدن به مسابقات جهانی طی کرده اند.

وی گفت: موضوع استعدادیابی در فدراسیون هندبال با جدیت پیگیری شده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: برخی از تیم‌ها ظرفیت حضور در بازی‌های آسیایی را دارند و حضور تیم ملی هندبال بانوان اولین تیمی است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. با حمایت کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید