حمایت مجلس از استارت آپ ها مورد استقبال کاربران و کسب و کارها قرار گرفته است


به گزارش اقتصادآنلاین، این اظهارنظر که در قالب دو توئیت در صفحه شخصی این نماینده مجلس منتشر شده، پس از ارائه طرحی به مجلس برای جلوگیری از فعالیت مشاغل بدون «اینماد» مطرح شده است.

اگر این طرح به قانون تبدیل شود، بسیاری از استارت آپ ها و کسب و کارهایی که هنوز در برابر قانون سکوت کرده اند، تعطیل خواهند شد. بسیاری از فعالان استارت آپ نسبت به عواقب ناگوار این پروژه بر این اکوسیستم هشدار دادند.

سید محسن دهنوی، نماینده فعال در توییتر، گفت که مجلس چنین طرحی را تصویب نخواهد کرد. او توییت کرد:

از 350000 کسب و کار آنلاین، 70٪ “id” دریافت نکردند. این در حالی است که تجربه ورشکستگی سکه ثامن نشان داده است که اجبار آن به استفاده از این ابزار کارساز نخواهد بود.

نباید با ایجاد موانع برای نخبگان و کارآفرینان، مهاجرت جوانان و هجوم سرمایه های ملی را تشویق کرد.

عکس WhatsApp 2021-11-28 در ساعت 9.33.23 بعد از ظهر

عکس WhatsApp 2021-11-28 در ساعت 9.34.06 بعد از ظهر

توییت این نماینده مجلس با استقبال خوبی از سوی بینندگان و بازرگانان مواجه شد. بسیاری از کاربران در کامنت دهنوی پاسخ دادند. کاربران با ابراز امیدواری نسبت به جایگاه معقول مجلس در مقابل کسبه، استقبال از “ایونمد” را به عنوان سنگی در مقابل این اکوسیستم می دانند.

تعدادی از کاربران با اشاره به بی اثر بودن نماد پیشگیری از وقوع جرم و ذکر مصادیق مشابه سکه ثامن از مجلس خواستار تصویب قوانین مناسب برای مدیریت و نظارت بر فضای کسب و کار شدند.

جمعی از مدیران و نمایندگان استارت‌آپ‌ها و استارت‌آپ‌ها نیز با استقبال از سخنان دهنوی از وی خواستند برای بررسی طرح‌ها و تصویب قوانین در زمینه‌های خاص با کارشناسان و کسب‌وکارها مشورت کند.

دیدگاهتان را بنویسید