سند تحول دیجیتال تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد



رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه سند دیجیتال گامی در جهت نوسازی و توانمندسازی است و تحول اساسی در نحوه ارائه خدمات به متقاضیان ایجاد می کند، گفت: استفاده از خرد جمعی و حذف ابهامات به زودی به مرحله عملیاتی می رسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی، نایب رئیس و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی کشور با محوریت «تبیین راهبردهای دیجیتالی» گفت: سند تحول به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» با تاکید بر ذکاوت در تمامی فرآیندها گفت: با اجرای سند تحول دیجیتال، سازمان ثبت اسناد به سمت نوسازی پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه سند تحول سازمانی شرایط را به صورت دیجیتالی بیان می کند، گفت: نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سند دیجیتال گامی در جهت نوسازی و توانمندسازی است و تحولی اساسی در نحوه ارائه خدمات به متقاضیان ایجاد می کند، افزود: رفع ابهامات در اسرع وقت به مرحله عملیاتی شدن خواهد رسید.

بابایی یکی از اهداف مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را تدوین سند رسمی و تشویق متقاضی دانست و گفت: سند دیجیتال باید این مهم را به منصه ظهور برساند.

معاون قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با طراحی درخواست های مربوطه قصد دارد احتمال حضور شخص متقاضی را کاهش دهد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابراز امیدواری کرد با دسترسی به کپی سند تحول به زودی دسترسی به سند تحول دیجیتال ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید