سری Xbox S پرفروش ترین کنسول جمعه سیاه شد


در حالی که به نظر می رسد عموم مردم سری های پلی استیشن 5 و ایکس باکس ایکس را به سری ایکس باکس اس ترجیح می دهند، طبق گزارش های منتشر شده از Adobe Digital Economy Index در جمعه سیاه، فروش سری ایکس باکس اس از پلی استیشن 5 و سری های دیگر ایکس باکس ایکس، و این مدل کنسول غالب فروخته شده در جمعه سیاه بود.

طبق گفته windowscentral، Adobe هنوز آمار دقیقی از فروش منتشر نکرده است، اما ادعا می کند که از بین تریلیون ها مشتری که از سایت های فروش بازدید می کنند، سری Xbox S بیشترین تعداد فروش را دارد.

اکنون به دلیل بحران جهانی کمبود تراشه، تامین سیلیکون مورد نیاز برای تولید سخت افزارهای پیشرفته برای سری های پلی استیشن 5 و ایکس باکس ایکس با مشکل مواجه شده است. اما یافتن قطعات مورد نیاز برای ساخت Xbox S-Series آسانتر است.

مقاله مرتبط:

شاید دلیل تولید محدود سری های پلی استیشن 5 و ایکس باکس ایکس و در دسترس بودن بیشتر سری ایکس باکس اس همین باشد. Xbox Series کنسول قدرتمندتری نسبت به سری S است، اما به دلیل قیمت پایین سری S، سرعت بالای 60 فریم در ثانیه و پشتیبانی قابل قبول از 1080p، به انتخاب محبوب تری در بین بازیکنان تبدیل شده است.

امروزه اکثر سازندگان بازی های سری ایکس باکس نسخه ای سازگار از آن بازی را برای سری S منتشر می کنند و محبوبیت این کنسول به قدری بالا رفته که حتی در ژاپن نیز سری S را عامل محبوبیت گسترده ایکس باکس می دانند.

مایکروسافت هنگام معرفی سری جدید Xbox انتظار کمبود جهانی تراشه را نداشت. با این حال، به نظر می رسد که عرضه دو کنسول در دو سطح متفاوت به نفع شرکت بوده و مایکروسافت توانسته در فروش کنسول های بازی از سونی پیشی بگیرد.
کدام کنسول کنسول مورد علاقه شما در بازار است؟

دیدگاهتان را بنویسید