مایکروسافت دیفندر؛ بهترین آنتی ویروس رایگان در اکتبر 2021


کاربران ویندوز اغلب به این فکر می کنند که آیا Microsoft Defender، آنتی ویروس رایگان و داخلی مایکروسافت، برای محافظت از آنها در برابر تهدیدات اینترنتی کافی است یا خیر. این سوال به ویژه زمانی مطرح می شود که لپ تاپ های زیادی با برنامه های دیگری مانند McAfee وجود دارد یا همینطور کسپرسکی همراه؛ آنتی ویروس هایی که برای استفاده از آنها باید ماهیانه هزینه پرداخت کنید.

به گزارش mspoweruser، با توجه به نتایج تست سرویس تست مستقل AV-test، اگرچه آنتی ویروس Microsoft Defender این به طور کاملا رایگان در دسترس کاربران است، با نسخه پولی به خوبی کار می کند. یک آزمایش نشان داد که این آنتی ویروس می تواند از سیستم در برابر 100٪ حملات اینترنتی روز صفر، از جمله وب سایت ها و ایمیل های مخرب محافظت کند. همچنین 100 درصد بدافزارهایی که در چهار هفته گذشته به طور گسترده توزیع شده و به طور مکرر به کاربران حمله کرده اند، توسط مایکروسافت دیفندر ملاقات شد.

تست آنتی ویروس

در این آزمایش مشخص شد که Microsoft Defender مقایسه شده است برخی از برنامه های آنتی ویروس تأثیر کمتری بر بارگذاری صفحه وب دارند. البته به نظر می رسد اختلالات بیشتری در نصب نرم افزار وجود داشته باشد.

مقاله مرتبط:

تست آنتی ویروس

مایکروسافت دیفندر در مقایسه با سایر آنتی ویروس های محبوب مانند Kaspersky، McAfee، AVG و Avast سریعتر است و این ویژگی مهم یکی از دلایلی است که اکثر کاربران از آن در رایانه شخصی خود استفاده می کنند.

آنها هنگام بازدید از وب سایت های محبوب کند می شوند کامپیوتر استاندارد کامپیوتر قدرتمند
مایکروسافت دیفندر منفی 7% منفی 5%
AVG منفی 16 درصد منفی 9%
Avast منفی 39% منفی 17%
مک آفی منفی 21% منفی 10%
کسپرسکی منفی 26 درصد منفی 13 درصد

به نظر می رسد همه قبول دارند که استفاده از آنتی ویروسی که سرعت مرور وب را تا 40٪ کند می کند بی معنی است. آیا این اطلاعات باعث می شود در انتخاب آنتی ویروس خود تجدید نظر کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید