تصویربرداری «خوشنام» به نیمه رسید/ سریال ما فقط طنز نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


احمد | زالی تهیه کننده سریال «خوشنام» درباره روند تولید این سریال برای بازی از شبکه یک آماده به خبرنگار مهر می توان گفت: مریم سرمدی یکی از بازیگران زن این سریال از روز گذشته جلوی دوربین رفته و تصویربرداری سریال به نیمه رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در روزهای پایانی نگارش فیلمنامه هستیم اما ضبط و فیلمبرداری همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد به زودی چند بازیگر دیگر به پروژه اضافه خواهند شد.

این تهیه کننده گفت: در روزهای آینده چند لوکیشن خارجی داریم اما فعلا فیلمبرداری در خانه شخصیت اصلی میدان قیام که خانه شخصیت اصلی سی حمید لولایی است ادامه دارد اما ادامه دارد. با حضور همه بازیگران ضبط شد.»

او نیز در مورد ویروس کرونا و اگر باز هم می تواند یک خطر باشد، او گفت: “ما با رعایت کامل پروتکل ها کار می کنیم، حتی اگر همه بازیگران دو نفر باشند.” دوز آنها واکسینه شده بودند و دکتر در محل ما بود. اما همانطور که گفتم گروه واکسینه شده بودند و جای نگرانی نبود.

تیراندازی از

زالی در پاسخ به فضای طنز سریال و اینکه چقدر می تواند خلأ طنز را پر کند، گفت: این سریال صرفا کمدی نیست، بلکه یک درام آموزشی و اجتماعی است که لحظات مفرحی نیز دارد. در مورد سناریو عمدتاً خانواده و اخلاق است که سعی می کنیم در هر قسمت به آن بپردازیم.

سریال معروف به تهیه کنندگی احمد زالی به کارگردانی علیرضا نجف زاده و فیلمنامه اصلی آن توسط محسن کیایی نوشته شده است. فیلمنامه این سریال را فهیمه سلیمانی برای شبکه یک سیما نوشته است.

هومن حاج عبداللهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید